none
 

Outsourcing APT - un parteneriat pentru succes

Outsourcingul sau externalizarea de servicii reprezintă o componentă-cheie a strategiei de business a oricărei organizații care se vrea învingătoare în jocul imprevizibil al concurenței într-o economie din ce în ce mai dinamică. Globalizarea și competitivitatea, tendințe majore ale noului mileniu, impun companiilor să găsească soluții originale pentru reducerea costurilor, optimizarea eficienței operaționale și introducerea la timp a produselor/serviciilor pe piață. Mai mult decât atât, preferințele și exigențele Clientului de astăzi sunt într-o continuă redefinire.

Așadar, provocările abundă, iar timpul este, de cele mai multe ori, un lux. Tu ai nevoie de timp pentru a te concentra pe competențele de bază unice organizației tale și pe activitățile strategice care creează valoare pentru Client. Din fericire, există cineva care îți poate elibera timpul necesar pentru a adăuga valoare și pentru a inova! Acel cineva suntem noi... furnizorul tău de servicii de outsourcing.

Ce înseamnă, concret, outsourcing? La origine, termenul de outsourcing reprezintă o abreviere a sintagmei “outside resource using” (în română, folosirea de resurse din exterior). Prin urmare, putem defini outsourcingul drept “utilizarea strategică de resurse externe pentru realizarea acelor activități care, în mod tradițional, erau efectuate cu ajutorul personalului și resurselor interne“. Important de subliniat că outsourcingul este cu adevărat o strategie de business prin care organizația externalizează funcții majore către un furnizor expert în outsourcing. Externalizarea înseamnă mai mult decât un simplu contract de servicii: outsourcingul constituie, în esență, un parteneriat pentru succes, întemeiat pe comunicare, transparență și încredere.

Ce funcții externalizează companiile?

În general, companiile aleg să își externalizeze către un furnizor de outsourcing acele activități non-strategice (situate în afara obiectului lor principal de activitate) – indispensabile pentru derularea afacerii, dar mari consumatoare de timp și resurse. Cele mai frecvente forme de externalizare sunt “outsourcingul tehnologiei informației“ (ITO) și “outsourcingul proceselor operaționale“ (BPO). BPO include externalizarea activităților de tip front-office (relații cu clienții), dar și back-office – precum finanțe, contabilitate și, foarte important, outsourcingul funcției de resurse umane (HRO)!

Beneficii

- Reducerea costurilor
- Creșterea eficienței și a productivității
- Libertatea de concentrare pe activitățile strategice
- Acces la specialiști competenți
- Transfer de cunoștințe către personalul permanent
- Flexibilitate în dimensionarea resurselor umane
- Aliniere la cele mai bune practici
- Distribuirea riscului
- Optimizarea serviciului către clienți
- Avantaj competitiv

De ce ai alege APT Group ca partener de outsourcing?

Pentru că găsim de fiecare dată soluția cea mai potrivită pentru obiectivele, strategiile și cultura ta organizațională.
Pentru că modelul nostru de outsourcing îți permite să păstrezi controlul asupra proceselor.
Pentru că ridicăm la rang de principiu transparența și eficiența costurilor.
Pentru că ne adaptăm permanent la exigențele pieței și ale Clientului și inovăm în ritm cu tine!

Externalizează-ți serviciile la APT! Suntem la un click distanță!